You are here

Müşteri Portalı Özellikleri

yourKONECRANES.com müşteri portalı, çevrimiçi olarak rahatça kullanabileceğiniz şekilde ürünleriniz ve Konecranes ile olan bağlantınızı takip etmenizi sağlar. Buradan denetim ve servis raporlarına, servis planlamalarına, bakım geçmişine, ürün listelerine, servis harcamalarına ve sözleşme ayrıntılarına erişebilirsiniz. yourKONECRANES portalını servis talebi başlatmak için de kullanabilirsiniz.

Genel bakış

Tüm makinelerinizle ilgili güvenlik uyarılarına, risklere ve harcamalara hızlıca göz atabilirsiniz. TRUCONNECT® uyarıları üst kısımda, çalışma ve işlemeye başlama saatlerine göre vinç kullanımıyla birlikte gösterilir. Makinelerinizle ilgili risk özeti, güvenlik risklerini, üretim risklerini, saptanmamış riskleri ve iyileştirme olanaklarını içerir. Ayrıca, toplam servis tüketimini veya her bir makine için tüketimi de görebilirsiniz. Etkinlik sekmesinde, seçilen bir zaman dilimindeki tüm servis etkinlikleri gösterilir; belgeler sekmesinde seçilen bir zaman diliminde oluşturulmuş veya karşıya yüklenmiş tüm belgelerinizi görüntüleyebilirsiniz; yeni servis talebi düğmesi ise tek bir tıklamayla yeni bir servis talebi başlatmanıza olanak tanır. Servis İncelemesi ve İşletme İncelemesi bilgileri istendiği zaman görüntülenebilir.

TRUCONNECT

Uzaktan İzleme kullanım verileri, filoya göre veya tek bir ekipmana için görüntülenebilir. Özet görünüm, tarihe göre kolaylıkla filtreleme yapmanızı sağlar. Kolay okunur grafiklerde, çalışma saatleri, kaldırma tertibatı motorunun başlatılması, kaldırma tertibatı aşırı yükleri, acil durdurmalar ve aşırı ısınmalar gösterilir. Ayrıca, kalan hizmet ömrü tahminini veya tasarlanan çalışma süresini (DWP) görebilirsiniz.

Ürün listesi

TRUCONNECT ve servis ürünleri de dahil olmak üzere tüm ürünlerinizi tek bir yerde görebilirsiniz. Bu listeden, her bir ürünle ilgili tanım, konum ve TRUECONNECT çevrimiçi durumu gibi ayrıntıları görebilirsiniz.

Servis takvimi

Takvim görünümü, tamamlanmış ve ileri tarihli servis faaliyetlerini görmenize olanak tanır. Renk kodlu bir mantıkla servis durumu gösterilir ve filtreleme ile servis ürününe göre faaliyetleri görmeniz sağlanır.

Servis İncelemesi

Servis ziyareti sonrasında, bölgenizdeki şubeden bir servis uzmanı irtibat halinde kalarak açık önerilerin ve fiyat tekliflerinin üzerinden geçer, sorularınızı yanıtlar ve sonraki adımları planlar. Bu bilgileri istediğiniz zaman yourKONECRANES.com adresinden görüntüleyebilirsiniz. Etkinlik sekmesinde Tamamlanmış Servis Talebi için filtreleme yaptığınızda, en yakın tarihli servis işleminizin basit bir özeti gösterilir. Mevcut servis işleminiz için bir risk özeti ve incelenen her bileşenin ayrıntılarını, öneriler ve teknisyen yorumlarıyla birlikte görebilirsiniz.

İşletme Değerlendirmesi

Mevcut bakım programınızla ilgili işletme seviyesindeki bu değerlendirme, yatırım getirisini gösterme ve sürekli iyileştirmeyi destekleme amaçlıdır. Portal, İşletme İncelemesinde sunulan bilgileri içerir ve İşletme İncelemesi sekmesi altında istendiği zaman erişilebilir.

Sözleşme detaylarınızı ve sözleşmenizle ilgili tüm Servis ürünlerini görebilirsiniz. Harcama bölümünde, maliyet ve servis temel performans göstergeleri (KPIs) gösterilir. Ürünler maliyete göre sıralanabilir ve servis türüne göre filtreleme yapabilirsiniz veya tüm maliyetleri bir kerede görebilirsiniz. Başka bir filtre, ürün önemine göre görüntülemenizi sağlar, böylelikle en kritik ürünleriniz için eğilimleri ve maliyet rakamlarını görebilirsiniz.